Naar m'n tante in Marokko!

12 februari 2016 - Tours, Frankrijk

In dit verslag willen we onze vrienden en bekenden op de hoogte houden van onze indrukken! Waar we WiFi hebben, willen we een verhaal uploaden en, waar mogelijk, foto's toevoegen. Op naar Marokko! De camper staat klaar, morgen vertrekken we!

12-2
Om 7 uur vertrokken we voor de rit van 2260 kilometer naar Motril in Zuid Spanje. We moeten dat in drie dagen doen, da's iets anders dan willen... De bedoeling was de eerste dag zo ver mogelijk door te rijden om het de andere twee dagen makkelijker te maken. Tot Parijs was het mooi weer: droog en af en toe een zonnetje. Daarna sloeg het weer om: regen regen en nog eens regen en forse windstoten. Twee handen aan het stuur en tegensturen... We redden het tot een plaatsje bij Tours, 780 kilometer gereden.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Inge:
    11 februari 2016
    Ik ben benieuwd, ook naar hoe je tante er uit ziet... ;-)
  2. Paul:
    11 februari 2016
    Heel veel plezier! Gaat de tante mee terug?
  3. Petra:
    11 februari 2016
    Veel plezier met tante Zus :)
  4. Petra:
    15 februari 2016
    Al met al een stormachtig begin van de reis dus. Gelukkig hebben jullie de Spaanse middenstand weer een beetje geholpen , lol. Nu maar hopen op wat rustiger vaarwater en jullie weten het .....na regen komt weer zonneschijn
  5. Thea:
    16 februari 2016
    Wat een spannend eerste verhaal, dat belooft wat voor de komende weken. Ik heb jullie blog op mijn beginscherm van de IPad staan zodat ik meteen kan aanklikken om jullie belevenissen te volgen. Succes op de boot, hopelijk niet al te veel wind. Liefs Thea
  6. Jacques:
    16 februari 2016
    Heeft de camper geen onderhoudsbeurt gehad voor vertrek?
    Zoja, de accu's doorgemeten?
    Nou ja is niet meer van belang nu. Op naar je tante.
  7. Richard Bak:
    Altijd wat met die Polen ;) Hopelijk gaat de rest van de rit lekker voorspoedig
  8. Paul:
    21 februari 2016
    Al een flink avontuur zo. Ben benieuwd naar de rest,